Tre Tentor

Skrivet den: 2010-05-25 Klockan: 21:14:35


Lång dag, jag har haft TRE tentor idag: International Business Law, Eu and Implications for business and International week. Kom hem, nu har jag vart på en powerwalk ute i det varma vädret. Men precis när jag kom hem började det ösregna, faktiskt riktigt mysigt! Jag har gjort mig en liten fruktsallad med super fräsch mango och jordgubbar :) Mums!

Its been a long day, I had Three exams today : International Business Law, Eu and Implications for business and International week. When I got home I took a powerwalk, and the minute I got home its started raining, actually real cozy!
I just made a small fruitsallad, mmm! Mango and Strawberries!



On my powerwalk, beautiful flowers!!''

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Håller tummarna att det gick bra!

Datum: 2010-05-25 Tid: 23:07:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Karin

Tack, Raring!! Jag med ;)

Datum: 2010-05-26 Tid: 12:14:15
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0