Paris Tips

Skrivet den: 2010-05-03 Klockan: 20:43:54


Då jag nu, efter åtskilliga besök och turer kombinerat med min kärlek till Paris, vill kalla mig en RIKTIGT grym Guide och Paris expert, måste jag dela med mig. Jag har en "Karin must do" i Paris med det typiska Paris attraktionerna som en "nybörjare måste se" till de mer avancerade hemliga shoppingställerna och restauranger. Jag har vart kass på att dela upp detta i kategorier så jag ska skärpa mig och har nu skapat en kategori här på sidan som heter Tips - Paris. Där kommer de ligga en del tips framöver, som kan vara kul att kika på!

I have now, after several visitors kombined with my love to Paris, call myself a REAL awsome paris guide and expert. I have a must do list for beginners in Paris, with all the typical beautiful sights and the less touristic places like secret shopping and cafes.
I have now created a kategory called Tips - Paris. Here I ll put good and useful information for you!
Kommentarer
Postat av: nina

Ska till paris för första gången mitt 27åriga liv i september så jag ska definitivt hålla ett öga på dina paris-tips!!!

kram

Datum: 2010-05-04 Tid: 01:06:58
URL: http://konfektionsteknikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0