Omotiverad

Skrivet den: 2010-05-26 Klockan: 11:21:06


ÅH jag är så omotiverad, längtar bara tills denna veckan ska ta slut. Samtidigt som jag älskar att plugga, lära mig och framför allt det sociala med alla härliga människor omkring. Jag sitter i bibblan, lite ångest för jag vill inte plugga nu samtidigt som detta är en av de få sista dagarna jag sitter här i Paris på Leonardo Da Vinci universitetet och studerar. Fy det vill jag ju inte heller :(

Ikväll ska jag i alla fall ta en STarbucks med goaste Elisa, ska bli skönt med ett "kort" avbrott i studierna.

Ah I am so unmotivated, I just long for this week to end. But at the same time I love to study, learn and foremost to meet amazing people. I am in the library, and I feel a bit down, on the one hand I DONT want to study more but it is also one of the last days I have studying in Paris at Leonard DeVinci University. I dont want to leave that either!

Anyways, tonight I ll meet lovely Elisa for a Starbucks meeting, nice to have a "short" break in the studies!
Kommentarer
Postat av: Ferferi

Åker du tillbaks till Sverige för 'alltid' sen?

Datum: 2010-05-26 Tid: 19:10:12
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0