Helvete

Skrivet den: 2010-05-27 Klockan: 13:32:08




Lite såhär känns det efter tentan idag, ilska! Det gick rent åt helvete för att vara ärlig. Först fick vi inte alla papper som behövdes, de rätt siffrorna (Financial Strategies) Sen var det helt seriöst ord som jag inte ens hade hört, var kom de ifrån? Jag har vart på ALLA lektioner och läst igenom allt. Suck! Jag undrar hur det kommer att gå, jag gjorde ett RIKTIGT bra midterms resultat som var 40 % av denna kursen men finaltentan var 60% och gick den åt pipan ja då blir de väl omtenta. Suck. Tjejen bredvid mig fuskade som en bäver, killen på andra sidan om mig kom efteråt och sa, jo jag kunde inte helt hänga med i dina kalkuleringar. Jag ville slå han på käften men svarade istället lugnt, kopierade du av mig så lär du få många fel!

This is how I feel now after the exam! I think it went straight to hell, to he honest! First we didnt get all the papers that we needed, the right numbers (Financial Strategies) And then there were some words I didnt remember at all. I have been to almost ALL classes and I didnt remember that!
I did a real good midterm in this subject 40 % however the final exam is worth 60 % so we will see. Otherwise I ll do a rattrapage. That annoys me. A LOT!




Såhär motiverad är jag nu att plugga på de andra två tentorna vi har imorngon: Effective Business Negotiation samt Marketing in America, Asia and Europe.

This is how motivated I am to study for the other two exams we have tomorrow: Effective Business Negotiation and Marketing in America, Asia and Europe.
Kommentarer
Postat av: Ferferi

Nej men usch precis så kände jag efter min tenta igår med. Fasiken vad tröttsamt. Och att folk fuskar, och så öppet? Kopierade tjejen dina anteckningar också? Jag har alltid undrat hur man kan med.

Datum: 2010-05-28 Tid: 13:14:41
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0