Businesswoman!

Skrivet den: 2010-05-31 Klockan: 11:06:28


Hej alla!

Nu har jag studerat klart! Förra veckan var min sista tentavecka. Jag har nu en kandidatexamin i Industriell Organisation och Ledarskap via programmet Internationall Projektledning, utöver det har jag studerat på Nya Zeeland (6månader) och i Paris (1 år).(liknande utformat min egen "Master") Detta är en bra grund tillsammans med min arbetslivserfarenhet och jag är så sugen på att börja jobba "på riktigt". Det är ett steg till vuxen världen, lite läskigt men kul! Utveckling!

Jag kommer att vara kvar i Paris en månad och njuta av livet, umgås med vänner och Paris. Ni som känner mig vet dock att jag har en plan, jag vet mitt mål! Jag kommer måndag till fredag plugga 1-2 timmar franska, söka 10 jobb per dag, gymma/powerwalk. Detta kommer vara min grund. Det är viktigt att man har en grund, jag som människa mår bättre då. Självklart har jag massa andra planer men detta kommer vara min grund!

I höst kommer Karin businesskvinnan fram i sitt rätta jag, watch me! Eyes on the target- Imperium!

Livet är bra, mycket bra!

Bonjour!
I have now finished my studies. Last week was my final exam week! I have now a bachelor in Industrial Organisation and Leadership, with my program International Projectmanaging. I also have studied 6 months in New Zealand and 1 year in Paris. I have created my own "master". This toghether with all my workexperience give me a great foundation. I am real keen on starting working "for real". Its a step for the grown up world, a bit scary but exiting. Development!

I will enjoy a month in Paris, live life, hang with friends and explore. You who knows me, knows also I have to have a plan, i KNOW my goal! I will monday to friday study 1-2 hours of french, search 10 jobs, and go to the gym/powerwalk. This will be my foundation, it is important, I as a human feel much better then. Of course I have heaps of other plans but this will be my foundation.

This fall Karin the businesswoman will reveal herself even more. Eyes on the target - Imperium!

Life is good, very good :)
Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter som en toppen bra plan de Karin. :) lycka till jätte mycket på eventuella intervjuer. Kram

Datum: 2010-05-31 Tid: 11:42:12
Postat av: Ferferi

Girl Power!

Datum: 2010-05-31 Tid: 14:20:13
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: helene

Du är så grym darling. Du kommer lyckas med din plan, det är jag säker på. Puss

Datum: 2010-06-01 Tid: 09:52:31
Postat av: Anonym

Grymt baby! Du kommer bli du som får havet att dela sig på mitten så att du kan passera. ;o)

Datum: 2010-06-01 Tid: 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0