Paris med Michaela och Zandra

Skrivet den: 2010-03-29 Klockan: 13:36:44

Godingarna!


Sniglar!

My girls came yesterday and we had a blast! It was their first time in Paris and they were only here for less than 24 hours. I had to make the best of Paris in only a few hours! We did a good job though and visited:

Montmartre

Moulin Rouge

Sacre Cour

Champs Elyssee

L’arc de Triomphe

Eiffel tower

Troccadero

La Défense

Leonard de Vinci

We had/eat:

Crepes avec nutella

Escargot=Snail

Croque Monsieur/Madame

Wine

Cheeze and crackers

Strawberries and Nutella

Croissant

Baguettes

 

And we talked all night J It was so nice! And now they have left for NY!

 

Tjejerna kom igår en snabbis. Ingen av dem hade vart i Paris tidigare så jag fick styra upp och visa dem mesta möjliga! Se listan ovan för allt vi gjorde. De kom kl 16 00 och åkte imorse kl 9.

Det var längesen jag träffade Michaela och Zandra, så mysigt! De gillade Paris starkt och speciellt min lägenhet.  Härligt, skrattade och pratade hela kvällen, plötsligt var det mitt i natten och jag hade klasser tidigt imorse!

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för allt Karin!! Det var verkligen hur trevligt som helst!!! Klart bästa guiden!

Kram

Datum: 2010-04-13 Tid: 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0