Karin dag!

Skrivet den: 2010-03-29 Klockan: 17:33:48


Åh vad skönt, jag hade endast lektioner i morse, träffade goa människor och även Geoffroy, gick sen som sagt till Quatre Temps för en snabb shopping, var på Posten (som de förövrigt helt gjort om och moderniserat, as coolt) sen handla lite broccoli och hem. Jag har gjort mina läxor och har nu INGA måsten. Det är så skönt. Jag bara slappar! Veckan är ganska bokad redan, som vanligt, så jag passar på att ha en Karin dag idag! Underbart!

Jag äter mitt påskägg!

Its lovely, I had just classes this morning, did some earends and then went home! Its so nice just to lean back, I have done my homework so I m just relaxing! This week is very booked already so its perfect! Today is an alone Karin day-Love it ;)

I am eating my easter egg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0