Inget Millenium för mig!

Skrivet den: 2010-03-29 Klockan: 21:37:14


Man blir LITE lätt..upprörd..När man laddat och längtat efter det andra avsnittet av 6 av Stieg Larssons - Män som hatar kvinnor. Helt plötsligt får inte JAG kolla på den i Frankrike...suck... Jag blir ledsen, jag hade sett fram emot detta.

I am now a LITTLE bit upset cause suddenly I cant see the new series of Men who hates women that started last week and I saw the first episode. It makes me a bit annoyed that I suddenly cant see it in France....I was looking forward to this!! Bloody!
Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Vad har du haft för dig idag? :D

Pussen!

Datum: 2010-03-29 Tid: 23:11:55
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0