Dear john - cher John - Kära John

Skrivet den: 2010-03-28 Klockan: 13:54:23
I know this is really cheezy and lame but on wednesday the new movie "dear John" aires here in Paris. It is a TYPICAL american cheezy movie, with Channing Tatum. But i WANT to see it, I need cheezy love, I havent seen C in so long so I have to make up with a lovemovie! (its from the author of the notebook)
I will try to convince Elisa to go with me to see it, I think she will like it!

See the trailer and smile!

Jag vet att detta är en lite mesig sida av mig, men på onsdag kommer en ny film "kära John" i Paris. Jag VILL see den! Det är en TYPISK amerikansk kärleksfilm som innehåller militären och allt sånt. Men jag behöver lite kärlek, jag har inte träffat C på länge så jag får kolla på en kärleksfilm och drömma mig bort!

!Jag ska övertala Elisa att följa med, hon kommer gilla det !!

Kolla trailern och le!


Kommentarer
Postat av: Jenny Petersen

Ja, den vill jag oxå se. Måste dock färvana författaren till boken som de gör film på har alltid väldigt tragiska och sorliga slut...

Datum: 2010-03-28 Tid: 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0