Carlos..

Skrivet den: 2010-03-28 Klockan: 14:02:32


Jag pratade med C igår, han var överlycklig, via skype kunde jag se hur hans ögon lyste, men han var tyst och nästan hoppade upp och ner...(farligt tecken, likt barn måste man då vara uppmärksam)
-Vad har du gjort nu frågade jag?
-Jag måste berätta, jag måste berätta! Jag har köpt nåt jätte kul!
- Okej svarar jag lite tveksamt!

Så drar han upp en stor MEGAFON och skriker - JAG HAR KÖPT EN MEGAFON! Jag och killarna ska ha den i sommar och så!

Jag bara ler, vilken lycka för min fina kille (innerst inne tänker jag, hmm...) men jag får låta honom hållas!
Hanbollsäsongen är över, han måste underhållas!



I talked to C yesterday, he was so happy and exited. I could see via skype that his eyes were shining and he was sitting and jumping almost ( At this point its like chldren, be aware, something has or will happend)
I slowly ask C, so what is up?
- He suddenly takes up a megafone and SCREAMS!
He will use this with his best guy friends in the summer, watching footboll and so on.
- I say, thats lovely ( but think...omg...)

I smile...what a happy moment for my love..
The handballseason is just over and he needs to be entertained ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Pojkar fyller 5, sedan växer de bara;-)

Carlos mamma

Datum: 2010-03-28 Tid: 15:02:57
Postat av: Karin

Haha ja inser det mer och mer :) Men söta är dom!

Datum: 2010-03-28 Tid: 15:26:48
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Lojsan

Alltså.... Jag GARVAR ihjäl mig!!!! hahahahah =D

Datum: 2010-03-31 Tid: 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0