Bakgrund

Skrivet den: 2010-03-29 Klockan: 17:17:35


Min bakgrundsbild sedan ett tag tillbaka. Jag brukar alltid ha C som bakgrund men sen han åkte hem senast så har jag saknat honom så mycket så jag blir bara ledsen när jag ser bilden. ( Så mesig är jag ibland). Men sådant måste man ju lösa tänker jag, positiva tankar! Så jag har en bild på Dahlisen istället, hon får mig ALLTID att flabba alltså! Haha!


My background picture is usually one of C. However since he left the last time, I miss him so it makes me a a bit sad looking at him all the time so I changed to Dahlisen (girl on the pic) just cause sha always make me laugh like a crazy person! Haha
Michaela said yesterday when she saw the pic of Elin, to Zandra. Well why dont you have a picture on me on your screen!!! I am dissapointed! Haha
Kommentarer
Postat av: Elin

haha.. i love it!

Datum: 2010-03-30 Tid: 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0