Inställning till Livet!

Skrivet den: 2010-06-21 Klockan: 13:05:57


"Du väljer själv inställning"
Jag lyssnade under min powerwalk på en av mina favorit sommarpratarprogram, det avr en man som hette Raymond Ahlgren. Han pratade om livet och beskriver sitt program som

"Jag umgås bara med vackra människor. Som insett att de har exakt det de förtjänar i sina liv. Som insett att de är källan i sina liv och vägrar iklä sig en offerroll. Vågar du höra sanningen? Lyssna på mitt program. Vill du ha medömkan? Köp en hund."

Han pratar även om inställningen "gör det bara" precis som jag gillar.
Kom ihåg det nu "Du väljer själv inställning" (till livet och allt du gör) samt "gör det bara"!


"You choose the way to look at life" and "Just do it" these are the quotes I like!
Dont choose to be negative and just do it! Life become so much better :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0