I will miss Paris when I leave

Skrivet den: 2010-06-24 Klockan: 01:30:04




How can I possibly leave Paris. I have the best of lives here. I was going through my blog and caught myself smiling the biggest smile. I have had the best year, meet amazing friends both french and Erasmus.
It hurts, not a stomacheache but a heartache just thinking I just have a week left.
I have fallen inlove with Paris...

Je vais manquer de Paris!

Hur kan jag lämna Paris. Jag har ett så underbart liv här. Jag gick igenom min blogg och kom på mig själv med det största leendet. Jag har haft det bästa året, träffat helt otroliga människor och vänner.
Det gör ont, inte i magen men i hjärtat bara av tanken att jag har endast en vecka kvar.
Jag är förälskad i Paris.

Je vais manquer de Paris!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0