I have a fan!

Skrivet den: 2010-06-23 Klockan: 16:27:02


Jag glömde berätta, när vi tränat färdigt och precis var på väg ut från omklädningsrummet så står det en kille utanför, han skulle in till herrarnas omklädningsrum men vänder sig och till mig och säger på engelska. - I am your biggest fan! Hela hans ansikte lyser. VA? tänker jag, och kollar bakom mig, menar han mig? Jo det gjorde han, han menade att han var mitt största fan! Jag tänkte för mig själv, vill han ha en autograf? Jag kände verkligen inte igen killen alls, han måste sett mig i gymmet. Jag log och tackade såklart och vi gick fnissandes därifrån :)
Helt underbart, en dag i Paris, fansen stormar ;) Det värmde mitt hjärta.

I forgot to tell you, after the workout we were just going out from the room, there is a guy there and he says in english to me _ I am your biggest fan!
I am thinging to my selft, WHAT? WHY? and does he want an autograf hehe!
His face lid up and he was so sweet. I smiled and said well thank you and we went giggeling away from there. Its a little bit strange but very sweet. I have a french fan!
Typical day in Paris  ;) That made my day!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0