Gare du Nord och Lasse

Skrivet den: 2010-06-22 Klockan: 20:41:30


Idag mötte jag upp Lasse (min bästis Louise pojkvän) och hans kollega Mikael, det är här med jobbet så vi passade på att träffas. Det var så himla kul, jag blev varm i hjärtat för det fick mig att tänka på Louise. Plus att hon hade skickat med en present till mig. Jag visar sen! Adorable!
Så kul att träffa folk från hemma i Paris! Och strålande väder idag!
Vi satt vid Gare du Nord!

Today I meet with Lasse (my best friend Louises boyfriend) and his colleague Mikael, they are in Paris for some work. It was so much fun, I got so happy cause it reminded me of Louise. And she sent me a gift, I ll show you later, Adorable!
So nice to meet people from back home, in Paris!

We were at Gare du Nord in perfect weather!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0