Dagen

Skrivet den: 2010-06-24 Klockan: 15:22:04
Kom precis tillbaka från lunch i La Defense, jag träffade Alexandra och vi tog en starbucks, sen planerade jag att ta en promenad hem i värmen. Precis då mötte vi Olivia så jag följde med henne ett par ärenden sen gick vi hem tillsammans!
Nu kom min rumskamrat Mathilde med lite vänner til lägenheten. Härligt och fullt ös!

Ikväll är det Danmark som spelar!

Just got back from lunch in La Defense, I meet Alexandra and we went to starbucks, then I by coincident meet Olivia, so we went for some arends and then walked home toghether!

Now my roomie Mathilde just got home with some friends! Lovely, people around :)

Tonight Denmark plays!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0