The positive side is...

Skrivet den: 2010-01-26 Klockan: 21:10:14
I didnt have as much fever today but feels like I am walking around like a zombi. The exams, I dont even know, I just find myself reading the same lines over and over and then , what did I just read? You know when you feel so sick like your head is so thick, thats how I feel. However, the positive side is that I am feeling so bad that I cant really worry about exams. It will be as it will be, I study a lot and there is just nothing more I can do.

People in school told me I looked a little bit better, they would be surprised what a lot of makeup can do and a fake smile ;)

Been in school all day, studied in the Infotech and now I am home studying :(

I just want this week to be over.

I feel a little bit happier though, I have a small smile. OMG I know I will have A+ in all of the exams ( or at least pass some of them? hehe)

Jag hade inte så mycket feber idag, men jag går runt som en zombi. Man sitter och läser och läser och sen har man ingen aning om vad man läst. Ni vet när man är sådär as förkyld, huvudet känns som tusen kilo och ja.. så är det.. Tentorna idag - asså jag vette tusan. Jag tycker att jag pluggar riktigt hårt och kämpar men jag vet ärligt talat inte om de spelar någon roll. De positiva i detta är att jag är så sjuk att jag inte bryr mig faktiskt, de blir som de blir, jag pluggar som fasen, de löser sig..

Folket i skolan tyckte jag såg lite mindre död ut idag. De skulle bara veta vad man kan dölja med massa smink och ett fejkat leende :)
Fy jag kom precis hem, tentor hela morgonen sen bibblan tills klockan sju. Nu hemma och pluggar..Nya tentor imorrn!

Sitter med mammas filt om mig nu, snorpapper runt hela mig, idominsalva i hela ansiktet. De är inte vackert :)

Men jag är faktiskt lite gladare idag, jag löser detta. Herregud jag ska få MVG i allt ( eler åtminstånde klara nåt? haha)
Kommentarer
Postat av: Jenny Petersen

Idominsalva i ansiktet. Det där läste jag bara inte. Är du inte riktigt klok:)

Datum: 2010-01-26 Tid: 21:33:41
Postat av: Karin

Jo men de måste jag ha :) jag har snorat så mycket, snytit sönder min näsa och har på nått sätt fått nare så jag kletar på över allt inte ovanför ögonen men annars ;)Det är inte vackert :) Men idominsalva kan man ha till allt!

Datum: 2010-01-26 Tid: 21:52:15
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0