Starbucks with Riikka

Skrivet den: 2010-01-18 Klockan: 18:09:05
JO då jag lever allt, men det är mycket alltså. Jag tyckte att jag började i god tid men hur fasen jag ska hinna allt det undrar jag. Nio nedrans kurser. Alla sjukt tunga.
Men men, har jobbat på bra idag. De ska gå :)

Ska snart gå från skolan, runt sju, sen fika snabbt med fina Riikka och sen hem för att kolla på Engelska testet vi har redan imorgon. Det är det som är så irriterande att vi har massa lektioner inemellan, det är inte bara att sätta sig och plugga utan man måste gå på alla lektioner.

Men men, härlig fika på starbucks snart, och jag måste kika in på apoteket min hosta blir bara värre...

Soon I ll have a lovely coffe with Riikka, I have earned that, studying costcontrol today :)

And afterwards I have to go to the pharmacy cause my cauff is getting really bad...

Hope you had a great day :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0