Skype med mormor och morfar

Skrivet den: 2010-01-31 Klockan: 11:20:35
Bilden är inte min.

Skype är ju helt fantastiskt, jag pratade just med min Mormor och Morfar som skaffat skype och tänk att man kan prata gratis och det funkar så bra!
Åh vad jag saknar min mormor och morfar och familjen. Mamma, pappa och syrran skulle till mormor och morfar nu och fika. Jag hade velat vara med, mormors hemmabakade bullar är det BÄSTA som finns...

Skype is just fantastique, I just talked to my grandfather and grandmother, they just got skype and its just so handy to talk for free and it workds awsomely!
Oh I miss my grandma and grandpa, and family. My mum, dad and sis where just about to have a coffe at their place and I d love to join. My grandmothers newlybaked cinemonrolls is the BEST in the world..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0