Present

Skrivet den: 2010-01-31 Klockan: 21:47:19


Vilken enorm glädje!
Det har legat ett paket här, jag trodde det var Mathildes för hon hade tagit upp det från brevlådan men nu när jag kom hem och tittade så stod de ju Karin!!!
Vilken himlans fin present som kom perfekt efter min helvetesvecka! Badskum, jag badar OFTA så det är perfekt och ansiktskräm från Gilda med underbart kort!! Jenny, min fina fina tjej, TACK! Du gjorde min dag, min vecka!!

I got a package, surprisingly, it was from my sweetest friend Jenny, it made me so happy!! Lotion and bath things and a lovely letter. Thank you Jenny my dear friend, you made my week!!
Kommentarer
Postat av: Jenny Petersen

Vad bra, det var liksom hela tanken. Du har haft en skit tufft vecka och sådana där saker ger en extra energi. Kul att du tyckte om det. Kram

Datum: 2010-02-01 Tid: 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0