PIZZA

Skrivet den: 2010-01-16 Klockan: 22:10:03

In Becon les Bryeres, where I live, every weekend there is a little truch that makes and serves handmade, newlybaked pizzas. They have a fireowen in the truck so today I had to try it..It was like one of the best pizzas in the world! I have to go there again but they are only there during friday and saturdays!!

I Becon där jag bor så kommer de varje helg en liten typ skåpbilsliknande sak som gör och säljer pizzor. De har en stor ugn och de är verkligen poppis ställe. Jag köpte en pizza där idag, de var så trevliga och de va en av de bästa pizzorna jag ätit. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh den ser sjukt god ut :) Vill ha!

Datum: 2010-01-16 Tid: 22:18:12
Postat av: Bardia

Hej Karin!



Du verkar ha det så bra i Paris! :) Har en farbror som bor i Bécon, vill gärna tillbaka dit! =)



Ha det bra!



Kram

Datum: 2010-01-16 Tid: 22:21:34
Postat av: Karin

Helene: De får vi köpa när du kommer ner, Babe!!



Bardia : Jajamensan, jag har verkligen en fantastisk tid, älskar Paris. De är lite galet att din farbror bor här, de är världens goaste ställe!! Du funderar inte på att dra hit snart då? Hade vart superkul att träffa dig!



Kramar

Datum: 2010-01-17 Tid: 11:59:59
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0