Me

Skrivet den: 2010-01-19 Klockan: 12:35:11


This is the look of today :)



OMG one of my teachers just came and sat down next to me and told me a got a PRETTY good grade in his class, but he said he wasnt totally shure.. I hope... This make me VERY happy!

This is my hapy face, remember I can not laugh cause then I ll cauff for an hour.. I have more of a chocked happy face nowadays ;)


En av mina lärare kom precis förbi och satte sig, han sa att jag hade RIKTIGT bra på den tentan vi gjorde, han var inte hundra exakt vad det blev. MEn det gör mig MYCKET glad om det är så.. Yay!

Detta är mitt glada ansikte nu, om jag skrattar så hostar jag en timme så jag måste liksom se mera chockad glad ut och INTE skratta :) Det är svårt ;)
Kommentarer
Postat av: Jenny Petersen

Datum: 2010-01-19 Tid: 20:00:53
Postat av: Jenny Petersen

SE hårt arbete lönar sig alltid!



Hostar du fortfarande? Har du oxå fått kennel hosta?

Datum: 2010-01-19 Tid: 20:02:29
Postat av: Anonym

Är det kennelhostan det kallas? Ja det är fortfarande den hostan jag hade sen jag var hemma hos er, vettu. Börjar bli lätt as jobbigt :)

Datum: 2010-01-19 Tid: 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0