Le Louvre later today

Skrivet den: 2010-01-31 Klockan: 13:21:29
I wanted to go shopping today but I find myself just feeling sick in bed. And I woke up early because I had an awful nightmare, about a stalker. I think it was because of Claudias story. We girls have to be safe in Paris. Never know what can happend.

However its so sunny outside and I am about to go for a coffe with Ralph at Le Louvre later on. 

Jag ville unna mig lite shopping idag men jag känner mig bara så himla förkyld så jag ligger i sängen och bara vilar. Jag vaknade tidigt dock för jag hade en hemsk mardröm, fy! Handlade om en stalker, de var nog för Claudias hemska historia häromdagen. Claudia men spanska vän hade gått ensam till Eiffeltornet mitt på dagen typ så det var ingen fara men två män hade följt efter henne, och vägrade lämna henne. Jätte läskigt, hon gick till polisen men de kunde inte göra nåt och männen följde efter henne nästan hela vägen hem, tillslut träffade hon några spanska killar hon kunde be om hjälp från. Men man får vara försiktig i Paris alltså.


Det är jätte soligt ute idag och jag ska träffa Ralph för en fika vid LE Louvre senare idag. Hans sista dag är imorgon.

Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0