l'amour

Skrivet den: 2010-01-28 Klockan: 20:43:38
One of my french friends posted this link today http://www.evadoc.com/doc/1423/comment-seduire-et-faire-lamour
it is in francais and I think it is so typical french. All about love (and women) but I love THIS. I have always stated that we should import more frenchguys to Sweden (gentlemen).

It is a, like, book (225 pages) with lessons how to find the woman in your life etc. with excercises that you can do.
I just absolutley love this, it makes me smile and really realize that I am in Paris!


En av mina franska vänner postade denna länken ovanför. Det är lektioner i hur man hittar kvinnan i sitt liv etc. med övningar och dylikt. Jag tycker detta är så typiskt franskt och jag älskar det, det får mig verkligen att le. De handlar om kärlek och att hitta rätt kvinna i livet eller bara hitta kvinnor kanske för vissa.

De får mig att verkligen inse att jag är i Paris, det är roligt måste jag säga!

Amor vinci omnia!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0