Jane Austen

Skrivet den: 2010-01-18 Klockan: 21:50:23



If any one faculty of our nature may be called more wonderful than the rest, I do think it is memory.
-Jane Austen


I have so many lovely memories... I am so grateful for that. I have done som many things, I have meet so many lovely people. This quote from Jane Austen really touched me.. I especially though of one, you know who you are!


Jag har så mycket fina minnen, jag är så evigt tacksam för det...shit vad jag har gjort mycket, vilka fina personer jag träffat...Vilka minnen...

Jag blev så tagen i detta citatet från Jane Austen - något mer underbart än annat är minnen...
Allt vi gör blir till minnen, men man ska alltid sikta på nya. Tänk vad man lär sig!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0