Friday

Skrivet den: 2010-01-30 Klockan: 14:16:43


Gustav och Jag




Bilderna är från igår, Jan hade med sin kamera Pictures are from yesterday, Jan brought his camera!

Vi gjorde de sista tentorna igår och det var så skönt att denna hemska vecka är över! Jag hoppas det går bra :)
Igår hade vi lunch och på kvällen var det hemmafest hos franska Jeremy. Alla ERASMUS var där blandat med franska. De flesta, eller faktiskt ALLA mina ERASMUS vänner åker. Man har blivit lite som en familj så det svider i hjärtat att de åker. Jag har däremot fått massor av schampoon, skönhetsprodukter, mat etc. som de inte kan ta med hem! Theo föreslog att jag kunde ge ut schampoo flaskor i utbyte för nya vänner nu när jag blir ensam? Nej då jag har fantastiska fina franska vänner kvar, men det kommer bli väldigt tomt.. Festen igår var kanon, det var inslag av allt och jag kom hem runt sju imorse. Men jag känner mig glad idag ändå. Vi ska ut och äta middag ikväll de sista som är kvar, många åker imorrn. Riikka åkte idag :(

We did our last finals yesterday and it feels so good that that hellweek is over! We had a lovely lunch yesterday and then we went to a houseparty at Jeremys! It was great party a big mix of ERASMUS and french! Love it!

Now when all people all leaving, all ERASMUS, it is so sad. However they have given me tons of food, beatyproducts, schampoo etc. which is nice, cause they cant carry everuthing back home. Theo had a theory that I might give people the schampoo in exchange for their friendship now when all my friends leave ;) No its allright I have all lovely french people :)
Tonight we are going out for dinner, most people are leaving tomorrow. Riikka left today :(
Kommentarer
Postat av: D boy

Vilka fina bilder :D..

Datum: 2010-02-02 Tid: 09:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0