Choco Pops

Skrivet den: 2010-01-25 Klockan: 20:37:08


Choco Pops, the one thing that keeps me happy (?) in between trying to breath and study Accounting, Eu Culture and International Economics. I seriously do not know if learn anything and everything I have learned up until now is gone. Where did it go?
I was thinking of posting a todays picture of me, but I first send it to Carlos and he (normally he is so sweet and never shallow) told me to NEVER ever display that in public. OMG I really look as bad as I feel. And I though that was a good picture so just because I like you I will NOT post the pictures of me, pretend that you see me as a Pretty girl :) please...

Choco Pops är de som gör mig lite glad nu, mellan att andas och plugga arslet av sig. dock känns de som allt jag lärt mig är borta och de är omöjligt att lära sig nytt.
Jag tänkte lägga upp en dagens bild men jag skickade den först till C och han (som brukar vara mysig och inte alls ytlig) var tydlig med att förklara att jag ALDRIG under någa omständigheter borde visa den bilden. Shit då ser jag alltså så illa ut som jag känner mig. Okej jag lovar att inte visa den för er, jag gör er en tjänst. Försök minnas mig som vacker i dagar som dessa :)

Jag ska gå till doktorn, oroa er inte. Jag ska göra de så fort mina sju tentor är klara denna veckan! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0