Bellas lullaby

Skrivet den: 2010-01-19 Klockan: 21:45:53


Jag måste tipsa om en annan låt som är fantastisk, skit i om ni inte gillade filmen men sök på spotify eller youtube efter Twilight- Themesong eller Bellas Lullaby. De är endast pianospelande men helt fantastiskt. Jag rekommenderar varmt!

I have to give you a tip of another song that is fantastic, it doesnt matter if you didnt like the move but search youtube or spotify for Twilight - Themesong or Bellas Lullaby. Its only piano but amazing. Lean back and close your eyes. I recommend this with my heart.



Kommentarer
Postat av: Ida

HA! det var jag som tipsade dig om den låten!!! men nej då, vem bryr sig om det.

Datum: 2010-01-20 Tid: 15:11:27
Postat av: Sarah

Ååå den här är sååå bra! kul att du också tycker det :) den ska lyssnas på högt!

Ja, jag läser din blogg hehe, kom på att detta är min första kommentar till dig. Mailar dig mer snart! kraaaam

Datum: 2010-01-21 Tid: 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0