Shopping from Saturday

Skrivet den: 2010-02-28 Klockan: 14:52:00
Jag som endast skulle vara guide åt de härliga danska tjejerna för shopping, råkade köpa några grejer till mig själv :) Men de var ju faktiskt så himla billigt så det är GALET!
I was only suppost to be guide for the lovely danish girls but I HAD to buy just some things for myself ;)

En stilig kavaj som jag kollat på länge!!
Lovely Jacket I have had my eyes on for a long time! Love the classic style

Fina detaljer.

En stilig businesskjol


Mysdress med diamanter ;) När man är hemma och myser så kan man lika gärna vara snygg?
Jag har på mig den nu och den är så himla mjuk och go!
Cozy dress, while you are at home you might as well look nice and be soft ;)

Cool party dress!!
Och på detta en Partyklänning!


Sist men inte minst ett par riktigt läckra partyskor!!
Awsome Partyshoes"
Kommentarer
Postat av: Louise

Snyggt! Jag är lite besviken att jag inte hann med shopping i höstas när jag hälsade på.... ;o)

Datum: 2010-03-01 Tid: 10:34:17
Postat av: Karin

ja de va typiskt, men då visste jag inte om detta hemliga stället att shoppa på :)

Det är guld ;)

Datum: 2010-03-01 Tid: 11:11:36
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0