Party

Skrivet den: 2010-02-28 Klockan: 11:11:04


What a GREAT evening we had yesterday, even though I didnt drink a drop off alcohol. I got home at five. First preparty at the danish guys place, heaps of danish people :) and then som other Erasmus. Geoffroy and his friends dropped by as well and the we went to Bastille to go to Odo club!


Åh vilken superkul kväll, utan en enda droppe alkohol!!
Vi startade med fest hos danskarna, de var massa danskar, de är för GOA alltså, sen kom de fler Erasmus. Fina Elisa följde med mig!! Sen kom Geoffroy och hans franska vänner förbi! Sen gick vi till Odo Club i Bastille! Jag kom hem kl 5!



Sötaste danska tjejerna som jag shoppade med!! Henriette och Quicha (stavade jag rätt, vännen)



They had a lovely apartment in Le Marais





Det roligaste jag hörde igår från en förfriskad halvdanska var. Men Karin du pratar så himla rolig danska. Jag svarar jo fast jag pratar ju inte danska, jag pratar ju svenska. Nej men det är jtteroligt att höra din danska fortsätter han.. Suck! Haha

The funniest thing yesterday one halfdansih guy tells me. Karin, its so funny to hear you speak danish, I answered well but I dont speak danish, I speak swedish.. HE just laughs haha..
Kommentarer
Postat av: Frederik

Haha det staves Kecia, men udtales nok på engelsk som du skriver;)tak for en hyggelig aften!

Datum: 2010-02-28 Tid: 12:52:00
Postat av: Karin

Aha, hehe, Kecia. Då vet jag! Det är jag som ska tacka, min danska vän Fräse! :)Det var en jätte kul kväll! Kramar

Datum: 2010-02-28 Tid: 15:00:13
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0