Love - Kärlek

Skrivet den: 2010-02-28 Klockan: 17:15:34



Jag hade en mycket intressant diskussion igår om kärlek. Kärlek är fantastiskt, kärlek är hemskt, kärlek är allt.

Jag tänker väldigt mycket, tänk vad kärlek gör med människan, mycket intressant.
I frankrike kan det bli lite VÄL mycket kärlek och snack om kärlek, hitta kärlek etc. men de har en punkt.

Jag finner detta mycket intressant. Det är bäst att jag slutar skriva nu för jag kan skriva mina tankar i evighet på detta intressanta ämne.

Viktigt är : Love is all we need - Lennon



I had a very interesting discussion about love yesterday. Love is fantastic, love is horrible, love is all we need.

I think a lot about this, what love can do to a human, its fachinating.

I will not print all my thoughts here cause that will be endless. But think about it, think about love. How does it make you feel?

Women wish to be loved not because they are pretty, or good, or well bred, or graceful, or intelligent, but because they are themselves.
Henri Frederic Amiel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0