Hairdresser

Skrivet den: 2010-02-26 Klockan: 17:31:49

Jag var spontant hos frisören idag, kände att jag behvde bli lite fin och fräsch jag som är så sjuk.Härligt!

I wenr spontaniously to the hairdresser today, I feel so blä sick so I needed to be a bit more fresch :)
They cut quite some.





Now I am off to FIKA with Sandrine and some other girls. Starbucks of course! That will be nice and tonight its the creperie in Becon!!! I love them, I made the reservations this morning and they always understand my french perfectly ;)

Nu ska jag fika med Sandrine och lite franska tjejer, på starbucks såklart. Sen ska jag och några andra tjejer till mitt creperie i Becon ikväll!! Åh de ska bli kul, jag ringde och reserverade bord imorse och de förstår alltid min franska perfect! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0