Fika and creperie in Becon

Skrivet den: 2010-02-27 Klockan: 09:08:48
Sandrine
I meet up with Sandrine and Jessica to have Chai tea latte, my favorite! We were just talking and laughing the whole time!
Jag träffade Sandrine och Jessica igår för en Chai tea latte, min favorit. Vi pratade och skratte som tusan!


After I meet up with Giulia, Anita and Andrea to go to my favourite creperie, you know it, in Becon :)
We had a delightful dinner as usual, with lots of food! The girls really liked it! And they thought it was so funny that the owners know me, they said I was waving good bye and was treated like a royal!
Afterwards we quickly went home to my apartment sp now they have seen where I live, we jst had some Juice and talked. A calm but very nice evening. We wanted to meet up with Geoffroy and his friends but it ended up being a calm evenig.
Especially cause I feel like a zombi still :)

Efteråt tråffade jag Giulia, Anita och Andrea, vi gick till mitt favvo ställe, ja ni vet, creperiet! De var superbra som banligt. Tjejerna älskade det och de tyckte det var jätte kul att ägarna kände mig och att man blev behandlad lite extra bra ;) De är för goa! Som en kunglighet sa de ;)
Efteråt gick vi snabbt hem till mig en sväng och drack lite juice, de fick se min lägenhet och vi pratade massor. Vi skulle egentligen mött upp Geoffroy men det var en lugn kväll, jag måste vila alltså! Jag känner mig som en zombi.
Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser så otroligt gott ut! Du får starta ett creperie i Göteborg när du kommer hem. Vi behöver ett här med =)

Datum: 2010-02-28 Tid: 17:20:48
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Karin

Det borde jag seriöst göra. Det är så superduper gott!!!:)

Hoppas du har det bra vännen!!

Datum: 2010-02-28 Tid: 22:00:34
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0