Bakis utan alkohol...då har de f** gått för långt!

Skrivet den: 2010-02-28 Klockan: 16:03:39




I am a bit dissapointed!
I didnt drink a singke drop of alcohol yesterday however I almost feel like I have an hangover today. Craving a pizza, headache, tired, a bit nausious. I THINK I have done a huge discovery. I dont ususally drink that much but I can feel quite bad the day after, its NOT the alcohol at all its just the sleep. If I get less than like 5-6 hours of sleep I feel physically bad. It has to be the answer.

And I woke up so happy thinking I would feel SO good. No I feel hangoverd, if thats even a word...

Pizza, homedelivery?

Jag är besviken!
Jag drack inte ens en droppe alkohol igår och jag tänkte åh vad gott att vakna upp pigg och glad!Jag brukar inte dricka så mycket i vanliga fall heller men jag brukar känna av dagen efter, tänkte att de var för jag börjat bli gammal... Men nej, jag känner mig nästan bakis, jag vill bara ha pizza, har huvudvärk, mår lite illa IDAG! Va tusan!  Men jag har gjort en stor UPPTÄCKT det handlar inte om alkoj´holen det är BARA hur många timmars sömn jag får, om jag sover mindre än 5-6 timmar så mår jag fysiskt dåligt verkar det som. De måste ju vara svaret!

Jag vaknade så glad för att jag skulle vara pigg. men NEJ jag känner mig bakis..

Pizza, hemleverans?
Kommentarer
Postat av: Helene

Haha! Jag insåg det härom veckan också :) Trots att jag knappt druckit nåt var jag ändå bakis. Undra om man då kan dricka jättemycket så länge man somnar i tid alternativt sover längre på dagen efteråt? Måste testas...

Datum: 2010-03-01 Tid: 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0