Toodels!!

Skrivet den: 2010-08-11 Klockan: 11:02:31
Jag är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen så mycket som jag vill! Hoppas kunna lägga upp lite bilder från Köpenhamn ikväll. I måndags var det lite tjej kväll med brudarna och underbara lilla Eddie. Igår var det frukost hos Dahlis, då Sofie var på besök från den stora staden. Jag kom dit innan kl 9 på morgonen och åkte sent eftermiddag. Tiden flyger!
:)
Sen hade jag, Ida och Rebbos "tjejkväll" vilket innebar att JAG gjorde MASSOR av pannkakor samt valde film och mys. Dock var filmen kass så vi stängde av. Hmm!
I am sorry I havent had the time to update at all, I ll probably have time tonight!
I ll add some pics from Kopenhagen. This monday we had a girlsevening, it was so nice and Eddie was there, he is the sweetest! Then tuesday morning I was at Elins place and had breakfast due to the fact that Sofie came and visited us from Stockholm. So nice and I ended up there for ALL Day!
In the eve I had a movie night with my sister and her friend- However I had to do ALL the pancakes and choose the movie. Unfortunately it was an awful movie so we turned it off! Hmm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0