Tollered spelade bra!

Skrivet den: 2010-08-15 Klockan: 20:50:23


Syrran sov hos mig i Göteborg inatt, hon har hjälpt mig att packa upp lägenheten. Jag bor ju numera i Guldheden :) Först åkte vi för att reka lokal inför höstens fest, sen begav vi oss till Hisingen för att se Tollered spela. Emma, eddie och deras familj var där! Emmas bror spelar ju i tollered och de mötte Gaik som Junior spelar i. Spännadne men Tollered vann såklart. Dock virrade vi bort oss på Hisingen, suck! Men det löste sig!
Sen åkte jag och syrran till Oves och nu kollar vi på söndagsfilm!

denna veckan kommer nog bli spännande!

My sister slept in my apoartment in Gothenburg. She helped me packup my apartment. First today we went to look at a good place to host the party of the year, then we went to Hisingen to watch football!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0