Planer

Skrivet den: 2010-08-02 Klockan: 15:08:46
Jag har en del planer nu blandannat så åker jag till Köpenhamn nu på fredag och stannar över helgen! Ska hälsa på mina goda vänner och partaja i Danmark lite! Första helgen i September blir det Paris igen, ska på bröllop och hälsa på alla, sen andra helgen i September ska jag äntligen åka till min fina Hanna i London! Åh vad kul det ska bli!!

I have soma plans now. This weekens I am off to Kopenhagen to visit my dearest Danes. I am so exited!

The firstweekend of September I ll go to Paris again to visit my friends and attend a weeding, I am so exited!

The second weekend of September I am off to London to my love Hanna, finally, it will be legendary!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0