Old Lady

Skrivet den: 2010-08-11 Klockan: 13:47:45
Jag var ju hos Elin igår en sväng, när jag åkte hem såg jag en hemsk huggorm slingra sig på vägen. Jag ringde Elin och varnade så att inte de skulle gå på den eller att hundarna skulle se den.
Elin blev glad, sen hör jag Petter i bakgrunden. Hennes bror. Han var orolig att vi blivit tanter nu efter 25 i och med att förra gången jag ringde Elin så var det för att berätta exakt hur man gör sylt, nu varnar jag för ormar.
Är dte tantvarning på mig nu?
:)
Sen tycker jag att om man har en rosa skjorta...då ska man vara tyst... hehe. (Skoja bara)
I was at Elins yesterday and I saw a snake so I called Elin to warn her.
Her brother starts laughing and he tells Elin that he is worried about us, we are acting like old ladies. He said :
-Last time Karin called she told you a recepie for making Jam, now she calls for snakewarning?

Haha its so funny!! Am I an old lady now?
Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahha...... I like!

Datum: 2010-08-11 Tid: 13:52:19
Postat av: Elin

förresten så älskar ja hängpattarna ;)

Datum: 2010-08-11 Tid: 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0