Inception

Skrivet den: 2010-08-04 Klockan: 23:16:51
Nu har jag åkt från Skövde, stannade i Tollered och åkte vidare till Orust för att mysa med familjen igen!
Igår gick jag och C på bio och tog ett glad på Voda innan. Vi såg Inception med Leonardo Dicaprio, jag måste tyvärr säga att jag blev besviken. Jag tyckte den var konstig, och lite förutsägbar men de flesta andra i salongen tyckte att det var den bästa filmen på länge. C gillade den också.
Gott att komma ut, nu är jag frisk igen! Underbart!!
Åh på fredag är det Köpenhamn som gäller! Jippi!

I just left Skövde again, and drove to Orust to meet up with my family! :)

Yesterday, me and C went for a movie and before we went for a drink in Voda. We saw Inception with Leonardo Dicaprio, I have to say I wasnt to happy about the movie, it was weird and a bit predictable. However the rest of the theatre loved it, also C :)

I am healthy again yaya!

On friday I am off to Copenhagen, its gonna be legendary!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0