Today!

Skrivet den: 2010-04-26 Klockan: 22:07:36


Moulin Rouge




Montmartre







Quiche Lorraine





C gillar icke tomat!









At Champs Elysse at Toyota!



Laduree!!





Today we have first looked at Moulin Rouge, Montmartre, Sacre Cour, Champs Elyssé, Laduree, Lárc de Triomphe, Trocadero, Eiffeltower and then we went home to my apartment (breakfast at my place as well :) ) and had an amazing dinner. I am so full, happy and tired now ! Great to have such good people around you, I have missed these guys!!

Idag har vi vart på massa olika håll (Jag vet att jag inte ska vara för mycket sträng PL i och med att Jenny är gravid så vi tar det lungt men om man planerar bra med mat och kiss pauser så hinner man med en del ändå ;) )
Moulin Rouge, Montmartre, Sacre Cour, Champs Elyssé, Laduree, Lárc de Triomphe, Trocadero, Eiffeltower och sen lagade vi fin middag hemma hos mig!!
Jag är så mätt, glad och trött nu! Va gott att ha s¨härliga människor omkring sig!



Kommentarer
Postat av: Ferferi

Vilken hektiskt men rolig dag ni verkar haft! Vad var det för foton vid Eiffeltornet? Du jag såg längre ner att ni varit på Rugby match. Något jag varit himla sugen på men inte fått till. Var det sista matchen innan sommaren alltså? Och hur fick ni tag på biljetter? Keep up the good work med bloggen!

Datum: 2010-04-28 Tid: 02:30:24
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Emma&Eddie

Fullt ös medvetslös =) Va roligt att Jenny är gravid! Du får hälsa och gratta. När är de beräknat? Saknar dig gumman, massor

Datum: 2010-04-30 Tid: 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0