Theatre francais!

Skrivet den: 2010-04-24 Klockan: 20:43:57


Thursday I was at theatre, comedie with Lovely Sandrine Jessica and her friend!
Even though it was ALL in french I did a good job, however I am so lucky to have a personal translater for the harder parts (Sandrine ;)

Torsdag var jag på fransk teater, komedi. Jag var med mina franska vänner Sandrine, Jessica och hennes vän. Det var inte helt lätt men jag hängde på storyn bra och vid de svårare partierna var min personliga översättare där (Sandrine)

Det är Sandrine till vänster som jag pluggar mycket med i skolan! Efteråt gick vi för en öl i Montmartre :)

After we went for a beer in Pigalle.



Hehe it was a funny play!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0