Remember me..

Skrivet den: 2010-04-21 Klockan: 23:30:20



What a great wednesday, dinner with Elisa, a spontanious movie, and starbucks. Does it get better?
Talks about life and laugh about the past.
We also saw, remember me.... See it!
I am not that much for Robert Pattinsson..but just see this movie..

Vilken härlig onsdag, middag med Elisa, spontan bio och Starbucks. Blir inte mycket bättre.
Prat om livet och skratt om dåtiden.
Vi såg Remember me, se den!
Jag är inte så mycket för Robert Pattinsson me se denna film, ha inga förväntningar, utan se den bara!
Kommentarer
Postat av: Riikka

Jag har sett den också och jag var överraskad hur mycket jag gillade den! :)

Datum: 2010-04-22 Tid: 05:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0