Mascara

Skrivet den: 2010-04-22 Klockan: 11:05:08


I bought a new mascara the other day, Loreals, I like it so far. However Liselot gave me a good tips ( she is a makeup artist) so next time I ll buy another one, with a better price :)
I dont put much time on makeup and mostly wear just mascara so its important to have a good one!

Jag köpte en ny mascara häromdagen, Loreals. Den är bra men man måste först måla med ljus mascara och sen mörk. Jag som är snabb och effectiv och INTE lägger så mycket tid på smink kan tycka det är tidskrävande men men. Liselot gav mig tips om en annan mascara (hon år makeup artist) som jag ska köpa nästa ggr!
Jag anvnder nästan bara mascara så de är viktigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0