Ghandi

Skrivet den: 2010-04-22 Klockan: 00:13:25
Tänk vad lätt det är att mista någon som står en nära. Jag har tänkt på detta mycket idag. Vad som verkligen betyder något och VEM som betyder nåt för mig. Hur snabbt jag kan mista dem omkring mig. Det gör mig ledsen, orolig, och tacksam för de jag har omkring mig. Saknar min familj och tänker på dem ständigt!'

(Obs inget har hänt, det är bara min tankar)

bild från google


Imagen how easily you can loose someone. I have thought about this a lot today. What really matters and WHO really matters. How fast I can loose them around me. I t makes me sad, worried and greatful for the people I have aound me. I miss my family and I think of them constantly.

(Nothing has happend it is just my thoughs)

"whatever you do in life will be insignificant. But it's very important that you do it." Ghandi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0