Sockar

Skrivet den: 2009-11-29 Klockan: 10:21:22


Jag vaknade tidigt idag, Hakim en klasskamrat ska komma hit idag och vi ska jobba med massaskolarbete. Framförallt är han en hejare på finansiella grejer så det är perfekt att analysera lite med honom ;)

Min nya FAVORIT grej är ju mina nya strumpor/sockar som jag fick av Lojsan. En vän till hennes mamma har stickat dessa rosa, de går ända upp till knäna och det är små rosa pärlor på dem. De är så varma och goa. Jag har på mig dem jämt, när jag sover till och med. Inte för att de är så kallt utan mest för att de är så mysiga!!Men jag är lite orolig, de har börjat töja sig upptill, hoppas inte de gör de mera!!

:)

I woke up early today, Hakim a classmate of mine is coming over and we are gonna work on some school stuff :)

My new Favourite thing is the socks that Louise gave me, OMG I love them.. They are big and goes to my knees, pink with pearls and so warm. I even slept with them on, not cause it was cold just cause they are so cosy!!

:)
Kommentarer
Postat av: Louise

Vad glad jag blir gumman! Och Eva blir säkert ännu gladare ;o)



Puss

Datum: 2009-11-29 Tid: 12:51:56
Postat av: Karin

Seriöst Love. Det är den bästa presenten någonsin!! Jag är bara så rädd att jag andvänder dem för mycket!! Men jag fullkomligt älskar dem, de är så mjuka...så underbara...Om Eva har hemsida eller nåt så kan jag länka henne eller nr så folk kan köpa bästa julklappen liksoM!!PUSS

Datum: 2009-11-29 Tid: 18:35:54
Postat av: Louise

Haha, hemsida har hon inte, men lattja min mail isåfall så vidarebefodrar jag till henne ;o)



Jag skickade länk till din blogg så hon har sett inlägget, hon blev jätteglad! Hon hälsar att om de töjer sig mer upptill så kan du trä in ett sidenband och knyta till med i skaftet, gör dem tom ännu sötare ;o)

Datum: 2009-12-02 Tid: 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0