Pluggisen igen!

Skrivet den: 2009-11-24 Klockan: 22:14:29


Efter en dag i skolan, besök på banken, tvättat och en eftermiddag med Marketing LOF, Entrepreneurial Strategi, som vi har presentation i nästa vecka för samt en djupanalys av kritik för boken Dr Jekyll och Mr Hyde (tex freudianism - Homosexualitet, var det den victorianska eran sätt att promota homosexualitet?) så blev klockan plötsligt 22 00. Jag känner mig helt slut, snacka om pluggis, men det är faktiskt roligt, när man känner att jädrar detta blev ju riktigt bra då är det värt allt. Det är detta som gör studier så roligt att man känner hur man utvecklas, att hjärnan växer!

Men jag hade behövt lite vila känner jag, de blir nog dock bättre tider!

Hoppas ni har det riktigt bra hemma!


After a day in school, visiting the bank, doing laundry and an afternoon with Marketing LOF, Entrepreneurial Strategy, that we have a presentation in next week and also a deepdiving in the analysis of criticism to the book Dr Jekyll and Mr Hyde (tex. freudianism - Homosexuality. Was it the Victorian eras way of promoting homosexuality) suddenly its over 22 00. I am so tired, talk about a studyhorse, but it is fun, this is what I love, to have things around me, feel that you can develop yourself.

I think in every opportunity you have you should try to puch yourself, you will win a lot from that.

I hope you are really good!
!

I had to show you a picture of me and Olivia being very silly, I am not always serious ;)

Jag måste visa en bild på mig och Olivia där jag är lite löjlig, jag är inte alltid så seriös!!!;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0