Idag

Skrivet den: 2009-11-30 Klockan: 21:11:31


Tentan idag kändes.....okej...jag vette tusan, det kändes som jag kunde och jag svarade på allt men det kan likagärna gått åt pipsvängen. Nu tragglar jag presentationen som vi ska ha imorgon :( och gör franska läxan och kulturläxan..suck..
Men imorrn på kvällen ska jag och Riikka fika och ha de mys. Jag längtar, jag behöver tänka på annat, jag deppar ju ihop av att inte ha nåt liv alls.

Och efter skolan idag så gick jag och Ralph till den fina marknaden i La Defense och så bjöd han mig på "glögg" eller varmt vin som de kallas här. Det va härligt!

Jag orkar inte översätta till engelska idag :)

Hoppas ni mår bra och jag är så ledsen att jag inte hunnit svara på mina vänners mail och meddelanden men ni vet hur det är nu, men ni ska veta att de värmer...mycket!!!
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0