!

Skrivet den: 2009-11-26 Klockan: 21:09:06

Nej de var en likadan dag idag, känns jädrigt tungt nu men de SKA gå.

Jag kan säga att jag har inte fått IG på någonting (som tur är) men det är väl mer mina höga egna standarder jag sätter upp som jag inte kunde nå. Jag ska inte klaga för jag har inte fått IG MEN ni vet när man blir så himla besviken för man satsade så jädra hårt. Och det är inte bara en grej, det är tentor, presentationer, grupparbeten etc. allt går åt pipsvängen känns det som. Det är ett orimligt tempo här.

Förlåt för att jag inte svarat mail etc. men det är tungt nu, jag kan inte jag måste fokusera, nu är det bara skolan hela dagarna och läxor hela kvällen/nätterna. 

Ni betyder allt för mig, ert stöd, ni vet vilka ni är!

Jag SKA skapa mitt eget imperie, det känns bara jädrigt tufft nu.
Varför har jag så höga krav....


Today was the same....

I just want to tell you that I havent failed anything (thank god) but it is just my own HIGH goals that I didnt reach. I am so dissapointed, there is a high tempo here. I just need to work harder.

Sorry for not answering mail etc. its just tough now.. 

Thank you lovley people for your support...

Kommentarer
Postat av: EmmaS





"If life gives you lemons,make lemonade".



Det är bara du som kan vara bäst på att vara Karin. Gör det du kan,sen kanske du måste tillåta dig själv att slappna av.



DU ÄR BÄST PÅ ATT VARA KARIN!!! GLÖM INTE DET!!!

Datum: 2009-11-27 Tid: 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0