:)

Skrivet den: 2009-11-22 Klockan: 18:38:00


Jag fick vakna tidigt idag, mina godingar åkte imorse med Ryanair. De blev middag i St Lazaree igår, följt av livemusik med vår vän Sven i Oberkamf! Imorse var jag tvungen att ringa IKEA i Förenade arabemiraten för att fixa lite inför vårt arbete, de svarade och jag lyckades få  svar på alla frågor ;) De börjar sina arbetsveckor på söndagar så därför var jag tvungen att ringa imorse.

Sen var det födelsedagsbrunch hos EMilia vid två idag, supermysigt, de var massa mat från världens hörnen och trevliga människor. Nu är Mathilde här, min roomie, jag har bjudit med henne på Twilight - New Moon ikväll, vi ska gå lite kompisar. Jag är jätte exalterad!!Det ska bli så kul!!

Ledsen att jag inte hunnit uppdatera så mycket jag ska visa er massa biler på denna galna helgen snart!!

Denna veckan som kommer nu blir det galet mycket studier igen..

Yesterday we went to St Lazaree o have dinner with friends, then we went to a typical french place and saw Sven, Claudias friend playing and singing! It was great.

This morning I had to go up early, make some calls to IKEA in the United Arab emirates, and I got the answers I wanted so I am happy! :) They start their workingweek on sundays so thats why I had to call today!

Then I went to a birthday lunch at Emilias today, lovely food from all over the world and people! Great! STudying today and tonight we are some people that are going to see New moon, I am so excited, I have invited Mathilde cause she is here over the weekend so she will come!!

Bisous
Kommentarer
Postat av: Elin

jag såg den igår,, awesome :)

Datum: 2009-11-22 Tid: 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0