Sunday!

Skrivet den: 2009-12-20 Klockan: 20:16:19
Toodels!!

Idag har det vart sista julklappshoppandet :)
Dock blev jag lite trött imorse när jag insåg att tack vare stejk (som vanligt här i Frankrike) så kommer jag inte till flygplatsen imorgon, ska åka med flyget 8 00 imorrn bitti. Suck!

Men tack vare goa Geoffroy så har vi nu fått fixat Taxi, hoppas bara den kommer i tid nu, 4 30 ska den komma. Suck ständigt detta problem med taxis och metro, tåg strejk och grejer. Det får bli lite struktur i detta landet snart!


Grateful for my lovely french, helpful, friends!!!


Strejk in France, det är minst en ggr i månaden :)

Jag kommer nog vara ganska trött när jag kommer hem imorrn men va mysigt att träffa familjen igen!

Nåt som jag också faktiskt ser fram emot är att.....titta på TV...nu har jag knappt tittat på tv en gång...varken haft tid eller lust, men jag saknar lite svensk TV! :)


:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0